Create Multiple Income Stream for FREE

“ZAMALO SAM SE RASPLAKALA”: Mladoj majci s djetetom prišao stranac i dao joj poruku…

Unknown | 12:58 | 0 komentari


“ZAMALO SAM SE RASPLAKALA”: Mladoj majci s djetetom prišao stranac i dao joj poruku…



Mlada majka u potrazi je za strancem koji joj je dao 5 funti (oko 6 eura) i poruku u kojoj je pohvalio njene majčinske sposobnosti.


Dok je sjedila u vozu i mazila trogodišnjeg sina Rylana u krilu, Sammie Welch (23) dobila je rukom pisanu poruku. Pismo je potpisano “čovjek iz voza s naočarima i kapom”.

Napisao je majci da se počasti na njegov račun jer je ljubazna i svog sina uči dobrim manirima. Također, dodao je da ima kćerku njenih godina, i da je jednom neko učinio isto za nju. Stranac je još napisao da se nada da će jednog dana njegova kćerka biti dobra majka kao Sammie.

– Kada mi je dodao poruku, rekao je da je ispala iz moje torbe, pa sam se samo zahvalila i uzela od njega. Nakon što sam vidjela šta je napisao, bila sam šokirana. Bilo je tako lijepo dobiti takvu poruku. Novac sam ostavila na Rylanov štedni račun, mislim da je to najbolje. Voljela bih da ga se mogu sjetiti, ali ne mogu. Stvarno mu se želim lično zahvaliti.

Samohrana majka Sammie, IT tehničar, u potrazi je za poslom. Kaže da se skoro rasplakala kad je dobila dirljivu poruku.

– Nisam imala priliku zahvaliti mu se, jer je izašao, a sin mi je spavao u krilu. Voljela bih mu se lično zahvaliti. On sigurno nema Facebook, ali vas molim da vi podijelite ovaj tekst. Želim mu se zahvaliti jer je bio ljubazan. On je dokaz da uvijek postoje dobri ljudi – kaže Sammie, koja vjeruje da je on uočio ako se igrala sa sinom tokom dugog putovanja.

Pokušavala ga je zabavljati jer je to inače živahan dječak, pa mu je dosadno na dugom putovanju.
(Doznajemo.com)

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 komentari

RelmaxTop. Free powerful counter for your website