Create Multiple Income Stream for FREE

MISTERIJA: Prije 8 godina umrla žena se pojavila na sarajevskoj ulici i posudila ceker?

Unknown | 13:00 | 1 komentari

Poznati sarajevski književnik sa zagrebačkom adresom, Miljenko Jergović, u najnovijem je tekstu kojeg je objavila web stranica Radio Sarajeva otkrio davnu misteriju sa ženom koja se, iako osam godina mrtva, navodno pojavila i posudila ceker na točkićima!


U dužem tekstu u kojem je opisivao neke događaje iz svog djetinjstva, Jergović se prisjetio i žene po imenu Kate Vragolov, koja je bila poznanica njegove none Olge.

Upravo je ta žena noni ispričala kako je jednom na vrhu stepenica Dženetića čikme mlađoj ženi koju je slučajno srela posudila svoj ceger (bursu) na točkiće, nakon što su ovoj pukle PVC vrećice u kojima je nosila stvari koje je kupila.

Evo kako je opisala taj događaj. Prenosimo najzanimljivije dijelove:

…i govorim joj evo ti curo draga moja bursa, ti imaš više stvari, a ja mogu ovo svoje u jedan saket, pa ćeš mi je sutra vratiti. Joj, teta, nemojte, unezgodila se ona, ama pusti, bona, govorim joj ja, zašto nemojte, kad bi i ti meni dala bursu da su meni tako popucali saketi. Je li tako da bi? Naljutit ću se ako kažeš da ne bi. Tu se ona ko nešto i nasmija, i kaza da se zove Esma.

Pošli smo zajedno tako dalje, pa pored Lovca, niz Mehmed-paše Sokolovića, pa uz Kevrin potok, sve korak za korak, reče mi i da je vjerena, momak joj se zove Bogdan, za mjesec dana se žene, neće raditi svadbu, ali moraju požuriti, govori, pa se rukom gladi po trbuhu…

Rastali smo se pri dnu Duvanjske. Pita me za adresu, gdje da mi donese bursu. A ja joj kažem nemoj ti donositi, meni će biti lakše da ja tebi pozvonim kad budem išla na Podhrastove da obiđem zaovu. Usput mi je. A nije baš da mi je usput, kako će mi Višnjik biti usput, ali nekako ne htjedoh da vidi gdje stanujem…. Adresa joj je Višnjik 45, prvi kat, zvono Pašić.

…Nisam se prepala da bi mi Esma mogla ne vratiti moju bursu. Vidjelo se na njoj koliko je poštena. A i da nije: što će ikome, osim meni, trideset godina star ceker, sav pokrpljen, s kotačima koji škripe?

Nešto mi svejedno nije dalo mira, nego sam sačekala sat-dva, i pošla na Višnjik…. Pozvonim na zvono Pašić. Otvara mi starija žena, sva sitna, malena, u dimijama, i smiješi mi se, ne pita što ću, nego čeka. A ista Esma, iste one oči. Rekoh, ja bih Esmu, a ona se u to ukoči, pa pokri šakama usta, kao da će joj nešto van ispasti, okrenu se i povika: Salko, Salko, dođi…

Odnekud iz kuhinje izađe starac u sivom džeperu na kopčanje, u rukama mu rastvorena beogradska Politika, naočale na pola nosa…

Rekoh, Esmu bih trebala.

On stisnu šake, krenu gužvati one novine. Esma je, kaže, umrla prije osam godina. Na porodu je umrla. I unuče je umrlo. Curica. Govori to i plače…

***

Do danas je ostalo nerazjašnjeno ko je bila žena koju je Kate Vragolov navodno vidjela, s kojom je razgovarala i kojoj je posudila svoj ceker na točkiće.
(Doznajemo.com/radiosarajevo.ba)

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

1 komentar:

RelmaxTop. Free powerful counter for your website