Create Multiple Income Stream for FREE

Milan Kalinić: Namjerno sam bahat, bez dozvole sam vozio 10 godina!

Unknown | 14:19 | 0 komentari

Milan Kalinić je samo dvije nedjelje prije saobraćajne nesreće koju je izazvao u blizini Kopaonika, u kojoj je povrijeđeno četvoro mađarskih državljana, i poslije nekoliko prekršaja koje je napravio u saobraćaju, priznao da voli brzu vožnju. Voditelj i glumac je u emisiji „Snaga oktana“ na TV Hepi ispričao da je vožnja automobila za njega izazov.

 

Svjestan svojih grešaka

Istakao je da je svjestan svojih grešaka koje pravi tokom vožnje, ali i da kad je sa suprugom Sandrom i dvoje male djece, ne divlja za volanom.

- Kao pješaku mi se nikad nije desilo da pređem na crveno svjetlo, ali u kolima je već diskutabilno. Kad idem pješke, uglavnom idem s djecom i tada vodim računa. Zbog mog prelaska na crveno svjetlo napravila se fama. Znate koje je to crveno, ono kad crveno prelazi na žuto, a nema nikog oko mene i nema opasnosti. Naravno, to ne treba da se radi, ali to je mnogo blaže nego što je televizija objavila - rekao je Kalinić, koji je dodao da je sa 17 godina dobio sportsku dozvolu za avion, a poslije desetak godina i za automobil.

Na pitanje da li je agresivan vozač, voditelj „Pinkovih zvezda“ priznao je sve svoje greške.

Psuje za volanom

- Volim da vozim brzo, volim da zažmurim na neka saobraćajna pravila, ali shvatam kad napravim grešku. Tad se izvinjavam, dignem ruku, čak oprostim neku psovku sa strane i prećutim. Ko još ne psuje za volanom. Psuje moja žena, moja majka. Ja sam polagao kad sam već dobro znao da vozim. Dozvolu sam dobio sa 26 godina, a vozim od svoje 16. Tad sam počeo i da letim i prvo sam dobio sportsku dozvolu za avion. Kad me snimaju u ovim emisijama kako prolazim kroz crveno svjetlo, čitam komentare kao bahato ponašanje jer je poznat, pa misli da može da radi šta hoće. Nije, ja sam jednostavno oduvijek bio takav u saobraćaju. Kažem da tako ne treba raditi i svjestan sam svojih grešaka, ali hoću da kažem da to ne radim zato što sam poznat, ali takav sam i sad se popravljam zbog djece i bezbijednosti. Nikad nisam radio nešto loše - otkrio je Milan koji je prije nesreće koju je izazvao vraćajući se sa Kopaonika uhvaćen  kako pretiče na punoj liniji i vozi neregristrovan auto.

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 komentari

RelmaxTop. Free powerful counter for your website