Create Multiple Income Stream for FREE

HIT VIDEO: Meca Cazin u ``Zvezdama Granda`` zapjevao ``Ej od kad sam se rodio``!

Unknown | 12:47 | 0 komentari


HIT VIDEO: Meca Cazin u ``Zvezdama Granda`` zapjevao ``Ej od kad sam se rodio``!



Meca Cazin, mladi humorista iz Krajine, nastavlja da nas oduševljava video klipovima kojima nastoji unijeti malo veselja u domove bh. građana. U najnovijem videu Meca Cazin ``nastupio`` je u popularnom takmičarskom šouu ``Zvezde Granda``, gdje je izveo pjesmu Sinana Sakića ``Ej od kad sam se rodio``.


Ja ću pjevati pjesmu od Šabana Šaulića, pošto je on ovdje u ovome žiriju, pa ću lakše proći. Konobar pusti pjesmu - rekao je u svom stilu na početku svog nastupa Meca Cazin.

Od ukupno šest članova žirija, Meca Cazin dobio je prolaznost kod njih pet.

- On je najbliži bio originalu - kazala je Zorica Brunclik.

- Nije baš bilo razgovjetno, ali to uopšte nije razlog da ne ide u baraž - rekla je Snežana Đurišić, sa kojom se složio i Dragan Stojković Bosanac.

Jedini koji nije glasao za ``prolaz`` Mece Cazina u baraž bio je Aca Lukas.

- Nešto mi je bilo kilavo - rekao je Lukas. Pogledajte Mecin novi humoristični video. 
(Dnevni avaz)

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 komentari

RelmaxTop. Free powerful counter for your website